Sunday 16 October 2016

Saya & Shaklee

Hai reader harini saya nak kongsi kan pengalaman saya menggunakan shaklee sejak dari tahun 2014. nak masuk 2 tahun dah menggunakan produk shaklee nie. Alhamdulillah sepanjang saya menggunakan produk shaklee nie saya masih belum merasai healing crisis (proses penyembuhan). Malah saya mendapat hasil yang positif dari penggunaan produk shaklee ini.


Produk pertama shaklee yang saya guna adalah Vitamin B complex dan Zink complex. Dua jenis produk yang saya guna adalah sebahagian dari set keguguran rambut. Bukan sahaja rambut kurang gugur..malah saya mendapat side effect tidur yang lena. Rupa sebelum nie saya mempunyai tidur yang tidak lena, dan salah satu punca keguguran rambut adalah saya suka tension..sampai benda yang kecil2 pun nak stress.
 


Dan jika anda ingin tahu, Vitamin B bertindak sebagai anti-stress. Sebab itu vitamin B sangai sesuai untuk mereka yang sentiasa stress dengan keje, tidak boleh tidur malam(Insomnia), ibu hamil dan terutamanya ibu yang telah melahirkan kerana dikhuatiri mempunyai masalah meroyan (info dari kawan2 yang telah berpengalam melahirkan anak). Bagus ke bagus vutamin B nie, 




Vitamin Zink complex  berfungsi untuk mengatasi masalah rambut. Zink juga boleh membantu mengekalkan tahap hormon yang seimbang. Tetapi jika anda ingin mengetahui tahap kerosakan mana rambut anda. lebih baik rujuk pada yang pakar.




Dengan shaklee ini saya tidak terus mendaftar sebagai ahli. Tetapi saya menggunakan dahulu produk dia dan melihat hasil. selepas mendapat hasil yang positif upline saya mnggalakkan saya supaya join ahli untuk mendapatkan harga ahli yang ternyata lebih murah. sejak dari situ saya telah menggunakan produk2 nya lain seperti vivix, kolagen, ESP dan lain lagi.

Produk kegemaran saya adalah ESP, vivix dan Vitamin C. ESP dan Vitamin c banyak berjasa pada saya untuk masalah kulit. maklumla..kulit kita kan selalu terdedah dengan matahari, kulit yang berminyak sehinggakan jika tumbuh jerawat ia akan meninggalakan kesan. dengan Pengambilan ESP dan vitamin C yang konsisten ia sangat baik untuk penjagaan kulit kita.


Vivix pula banyak berjaya untuk kesihatan ibu dan ayah saya. kadang-kadang ibu dan ayah tidak boleh tidur malam kerasa sakit kat bahagian tertentu, contohnya susah untuk bernafas, sakit dada. selepas mngambil VIVIX alhamdulillah tidur lebih lena dan apabila bangun pagi rasa segar. syukur alhamdulillah. Pada saya perkara ini adalah asbab jika berlaku kesembuhan. syukur jugak saya telah menjumpai produk yang sesuai untuk keluarga saya. bukan saja untuk saya seorg. malas untuk keluarga.

Jika anda perlukan konsultasi anada boleh berhubung dengan saya. whatapp atau sms . =)

No comments:

Post a Comment

Contact us

Name

Email *

Message *